^Do góry
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Słodki czas wakacji przeminął...

klub drutarniaPozostały nam jedynie wspomnienia wspaniałych atrakcji, które zaplanowaliśmy na tegoroczne lato. Wakacje zaczęliśmy i zakończyliśmy ogniskiem z pieczeniem kiełbasek na placu zabaw. W miesiącu lipcu odbyły się zaplanowane turnieje: w piłkarzyki, w bilarda, w kanasta i remika. W piłkarzykach pierwsze miejsce zajął Dominik Szulc, drugie Szymon Szewerda, trzecie Tomasz Karmański. W bilardzie najlepszą okazała się Katarzyna Mazur, drugie miejsce zajął Adam Matczuk a trzecie Mateusz Broja. W grach karcianych, w remika najlepszą była Sonia Imiołczyk, a w kansta Izabela Król. Z racji festynu parafialnego zorganizowaliśmy na placu zabaw gry i zabawy dla dzieci. Reszta zaplanowanych atrakcji przebiegła zgodnie z planem. Miesiąc sierpień rozpoczęliśmy turniejem w piłce plażowej gdzie triumfował duet Mateusz Broja i Marcin Urbańczyk, zaś wśród dziewczyn triumfowały Anna Łotocka i Emilia Szaton.

Czytaj więcej...

Wycieczka do Opola

wycieczka opole Dk2013 7Naszą wycieczkę rozpoczęliśmy już o 8 rano. Pierwszym punktem programu było Muzeum Wsi Opolskiej. Zwiedzanie skansenu zaczęliśmy o 10. Widzieliśmy stare spichlerze chłopskie, tradycyjne drewniane zabudowania gospodarstw domowych – domy mieszkalne, stodoły oraz przydomowe piwnice. Najciekawszymi zabytkami były: wiatraki, młyn wodny, stary kościół z cmentarzem, lecz największym wzięciem cieszył się: sklep wraz z barem oraz szkoła. Poznać mogliśmy również tradycyjne pokrycia dachowe, wnętrza chat oraz maszyny jakich dawnych używano w codziennym życiu.

Sprawozdanie za miesiąc marzec 2013 r. - Klub w Drutarni

klub drutarniaW miesiącu marcu wykonywaliśmy ozdoby świąteczne oraz kartki wielkanocne. Sześćdziesiąt kartek przekazaliśmy panu burmistrzowi a resztę sprzedaliśmy na kiermaszu wielkanocnym. Oprócz kartek na kiermasz zrobiliśmy pisanki zdobione cekinami, zawieszki do okna metodą quillingową, zające z siana. Malowaliśmy pisanki które zdobią naszą salę a także wykonaliśmy ozdoby do okien. Dzieci i młodzież korzystały z gry w bilarda, ping ponga oraz piłkarzyków. Pomagaliśmy dzieciom w nauce szczególnie z matematyki. W miesiącu kwietniu chcemy pomalować salę komputerową. Białą farbę otrzymaliśmy od państwa Szczeć a beżową zasponsorował nam pan Tomasz Howaniec za co im bardzo dziękujemy.

Instruktor Brygida Popławska

Copyright © 2013. Miejski Dom Kultury w Kaletach Rights Reserved.